Totalul afișărilor de pagină

vineri, 21 octombrie 2011

Care sunt cele 10 branduri care-ţi definesc stilul?


Fiecare dintre noi, are câteva branduri preferate care ne definesc stilul. De multe ori apreciem textura, imprimeul, designul, tradiţia sau multe altele. Chiar dacă hainele nu sunt singurele branduri care ne definesc stilul, aş vrea să rămâi în această categorie.
Nu am haine de la fiecare brand pe care l-am trecut în top, dar din ceea ce am văzut în colecţiile lor în ultima vreme, au piese care mă ajută să-mi definesc stilul.






Pentru a scurta, top meu este:
1. Gant
3. Selected Homme
4. Jack & Jones
5. H&M
9. Marc O’ Polo
10. Massimo Dutti
Acesta este topul meu. Sunt curios să-l aud şi pe al tău.
sursa foto: sushantskoltey.wordpress.com

sursa:stilmasculin.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu