Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 5 noiembrie 2011

Perrelet Turbine XL


Iti taie respiratia!

Pasiunea, know-how-ul si entuziasmul sunt cuvintele cheie ce reprezinta brand-ul Perrelet. In 1777, Abraham-Louis Perrelet finaliza mecanismul automatic motivat tocmai de catre aceste calitati.

Succesor al unei inventii care astazi vibreaza in fiecare ceas automatic, Perrelet pune intotdeauna pe primul loc mecanismul automatic. Manufactura a patentat modulul sau exclusivist, Double Rotor, in 1995. Acest calibru (P-181) este unul automatic si permite observarea celor doua rotoare, unul situat pe cadran, iar celalalt langa mecanism. In baza acestuia, Perrelet a creat un model reprezentativ – TURBINE.

Un model emblematic, Turbine continua sa ne uimeasca odata cu lansarea modelului TURBINE XL. O evolutie deloc restrictiva, dar care ramane fidela filozofiei brand-ului.
Indraznet, intuitiv si distinct, noul model TURBINE XL este disponibil in dimensiuni generoase avand o carcasa cu diametrul de 50mm. Turbine se diferentiaza de modelele clasice ale brand-ului, precum si fata de celelalte lansari ale sfarsitului de an.

Carcasa sa impunatoare a suferit imbunatatiri meticuloase. Forma sa concava si integrarea perfecta a remontoarului prezinta inspiratia din domeniul aeronautic. Patru caneluri se evidentiaza pe partea superioara a carcasei de parca ar ambutisa bezelul din otel tratat DLC (Diamond Light Coating). Pentru a asigura protejarea perfecta a curelei de cauciuc, a fost adaugat un suport central intre cele doua cleme, perfectionand astfel estetica modelului. Capacul din safir si diferitele combinatii de materiale asigura continuitatea colectiei.

Cunoscatorii sau novicii in cautarea unui ceas exceptional vor fi absolut impresionati de acest model. Colectia propune trei variante: otel DLC; o varianta mai sportiva din otel cu titan/DLC; sau combinatia originala limitata la 77 de bucati din otel placat aur roz/DLC.

Pe cadran, rotorul dublu impresioneaza prin proportii. Cele 12 lame ale turbinei au fost polisate si finisate la un anumit unghi, cu deosebita atentie. Pentru acest model exceptional, Perrelet ofera 3 variante de cadran: o versiune clasica in negru si alb; sau una mai indrazneata, in versiuni cu doua culori: portocaliu si negru sau verde si negru.

Impecabil din punct de vedere ergonomic, cu o prezenta puternica si un prim impact vizual absolut uimitor, modelul TURBINE XL, al carui originalitate reprezinta o extravaganta, este o experienta ce trebuie traita!

INFORMATII TEHNICE

Turbine XL

A1050/1 si A1050/2 



Mecanism Automatic P-181 Double Rotor / Manufactura exclusiva Perrelet, rotor negru Perrelet
Rezerva de energie 40 ore
Vibratii pe ora 28.800 (4Hz)
Rubine 21
Carcasa Ø 50mm / Grosime: 14.30mm
Material carcasa Parte centrala titan, bezel si capac otel inoxidabil tratat DLC*. Safir cristal anti-reflexie (geam si capac)
Rezistenta la apa 5 ATM
Cadran A1050/1: negru, indecsi si indicatori orari albi, sub-cadran negru. A1050/2: negru, indicatori si indecsi orari portocalii, sub-cadran negru si portocaliu
Curea Curea neagra cauciuc natural. Sistem de inchidere titan


A1051/1 si A1051/2

Mecanism Automatic P-181 Double Rotor / Manufactura exclusiva Perrelet, rotor negru Perrelet
Rezerva de energie 40 ore
Vibratii pe ora 28.800 (4Hz)
Rubine 21
Carcasa Ø 50mm / Grosime: 14.30mm
Material carcasa Bezel si capac otel inoxidabil tratat DLC*. Safir cristal anti-reflexie (geam si capac)
Rezistenta la apa 5 ATM
Cadran A1050/1: negru, indecsi si indicatori orari albi, sub-cadran negru. A1050/2: negru, indicatori si indecsi orari verzi, sub-cadran negru si verde. Turbina titan
Curea Curea neagra cauciuc natural. Sistem de inchidere otel inoxidabil tratat DLC*



A3072/1

Mecanism
 Automatic P-181 Double Rotor / Manufactura exclusiva Perrelet, rotor negru Perrelet
Rezerva de energie 40 ore
Vibratii pe ora 28.800 (4Hz)
Rubine 21
Carcasa Ø 50mm / Grosime: 14.30mm
Material carcasa Parte centrala aur roz 18 carate (4N). Bezel si capac otel inoxidabil tratat DLC*. Safir cristal anti-reflexie (geam si capac)
Rezistenta la apa 5 ATM
Cadran Negru, indecsi orari negri, indicatoare luminoase albe, sub-cadran negru. Turbina titan.
Curea Curea neagra cauciuc natural. Sistem de inchidere otel inoxidabil tratat DLC

Editie limitata la 77 de bucati.

Placare DLC*
Acest tip de placare este numit „DIAMOND LIGHT COATING” sau „Diamond Like Carbon” si are o duritate de 4.000 pana la 5.000 de HV (Vickersi). Este o placare rezistenta la zgariere si care poate fi depozitata pe o suprafata din otel sau titan (1.700 HV). Prin comparatie, o suprafata din aur are o duritate de 150 HV.

Tehnica consta in bombardarea unor ioni de diamant, intr-o camera sterila, in vid. Placarea DLC este o depunere de carbon, groasa de 1 micron, (informativ: diamantul are o duritate de 10.000 HV) si este dura si imposibil de zgariat, dar doar pe jumatate la fel de dur ca si diamantul.

Aceasta metoda de placare este utilizata de 20 de ani in multe alte domenii, cum ar fi aeronautica si Formula 1, si recent in industria orologera. Doar cateva brand-uri utilizeaza aceasta metoda de placare datorita pretului ridicat si a dificultatilor tehnice de productie, implicand un proces de pigmentare, tratament la temperaturi inalte si polisarea finala, lucioasa sau mata.




sursa:bbcollection.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu