Totalul afișărilor de pagină

duminică, 29 ianuarie 2012

Bendeac: "Când voi ajunge să cuceresc o femeie cu şampanie, voi avea decenţa să mă sinucid"


Mihai Bendeac este foc şi pară pe o parte a presei din România. După ce o publicaţie a scris că ar fi cucerit-o pe Celia cu mai multe sticle de şampanie, Bendeac a reacţionat: "Când voi ajunge sa cuceresc o femeie cu şampanie, voi avea decenţa să mă sinucid".

Bendeac: "Când voi ajunge sa cuceresc o femeie cu şampanie, voi avea decenţa să mă sinucid"

Realizatorul emisiunii "În puii mei" spune că nu îşi cucereşte iubitele cu lucruri materiale. "Viaţa mea privată e doar a mea. Când voi ajunge sa cuceresc o femeie cu şampanie, voi avea decenţa să mă sinucid", a scris Bendeac pe Facebook după ce o revistă a scris că ar fi cucerit-o pe artista Celia cu mai multe sticle de şampanie.

În urmă cu ceva vreme, Bendeac spunea că este în continuare burlac. "Atunci când vezi ca loc ideal pentru a face dragoste liftul unui hotel sau vagonul de dormit al unui tren și nu patul conjugal, atunci când ți-ai dori să locuiești într-un hotel și nu într-o casă, atunci când îți alegi mașina care-ți place și nu aia care-ți trebuie, atunci când te visezi a fi reperul din viața unei femei și nu acompanionul ei, atunci s-ar putea să rămâi burlac toată viața. Dar, oare, n-au și golanii farmecul lor? O viață plină de bărbați familiști ar fi un pic plictisitoare", a punctat actorul.




sursa:libertatea.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu