Totalul afișărilor de pagină

duminică, 16 octombrie 2011

4 moduri de colorat viata


Chiar daca vei aparea in cele mai formale dintre situatii, postura corpului pastrat teapan vreme de cateva ore bune, in fata explicatiilor searbede ale vreunui neavenit corporatist, te vor determina, intr-un final sa vrei sa asezi un picior peste celalalt. Iar atunci se intampla adevarul: la unii, sosetele sunt prea scurte, lasand la vedere caliontii de la nivelul gambelor. Scarbos! Nu reduc pilozitatea masculina la ceva neavenit, ci doar subliniez ca soseta trebuie sa ajunga pana sub genunchi. La ce-a de-a doua categorie, sosetele sunt albe. Si le-au uitat, probabil, pe picior, de la ora de sport ce tocmai a trecut. Asa ar avea o scuza. Dar daca au facut-o voit, sa se intoarca in habitatul lor natural: la tara. Aici, in mediul urban, sosetele sunt negre sau se asorteaza cu pantalonul. Atat.
Aceste lucruri le-am invatat in primele noastre dialoguri. Dar ce te faci cand parasesti birourile ce stau sa-ti cada in cap (figurat) zi de zi, de sefii ce vorbesc aceeasi limba de lemn, cretina, cu fetele lor de geeks, care oricum ar fi luat bataie in curtea scolii si de colegii plini de credite si copii nou-nascuti, dupa ce tocmai au fost promovati manageri. Ce faci cand scapi de facaturile de sefi si de colegii ce se duc, zi de zi, vizibil, in jos. Adica, fac cariera. Ei bine, atunci incepi sa te bucuri. Si incepi sa desenezi planuri, sa gandesti asa cum stii tu sa faci, sa fii liber, sa colorezi. Unii incep chiar sa fie smartSmart casual.
Spre a te sprijini de cateva elemente in timpul tau liber, iti recomand cu mare incredere sosetele colorate. Vei spune din start ca nu exista pe rafturile magazinelor din Romania. Insista. Vei reusi sa gasesti chiar trei perechi la 5 RON, pe la un Bershka sau Massimo Dutti, la reduceri, caci romanii nu le-au gasit inca un inteles. Iata cateva explicatii:
1. Sosetele rosii – Da, un barbat purtator de sosete rosii are ceva de spus. Unul ce poarta sosete roz sau burgund are si mai multe de spus. Daca vei arunca o privire prin magazinele de antichitati din West London sau prin galeriile comerciale din Milano, vei intalni purtatori de sosete rosii. Meciul cu un asa personaj e pierdut de la bun inceput – vei fi distras instantaneu de zona gleznelor. In prima instanta, sosetele rosii sau burgund au aparut ca varietate la conservatoarele sosete negre, gri sau kaki Purtate, indeobste, alaturi de costumele in dungi pe fond gri inchis sau alaturi de pantofii Oxford ciocolatii. Le mai poti zari alaturate costumelor de vara specific americane (din seersucker). Oricare ar fi combinatia, ca sa porti sosete rosii, iti trebuie mai mult de cele doua.(…….) din dotare.
2. Sosetele galbene – iar aici vorbim de galben pai, galben aprins, galbenul din picturile lui Van Gogh. Prin nuanta lor, mai ales in combinatie cu tinute bleumarin sau albastre, aduc o nota de distinctie, de aristocratie, compozitiilor vestimentare masculine.  Alaturarea de o pereche de loafer din piele intoarsa, cu sau fara ciucuri, te scoate in evidenta, indiferent de sitautie.
3. Sosetele albastre si mov – este cea mai dificil de asortat nuanta dintre cele patru pe care le vom regasi in explicatiile de astazi. Cu toate acestea, o pereche de pantofi de un maron foarte deschis sau chiar unii albi, alaturi de un costum kaki, tinut special pentru zilele de relaxare, ramane o combinatie perfecta. Este o culoare ce aduce un omagiu zilelor de primavara si vara. Nu le vad purtate langa tinute din texturi groase, in nuante pamantii, destinate sezonului de toamna-iarna. Pentru acest sezon, alaturi de texturi precum: flanel, lana, tweed sau modelele specifice, cu greutate, cum ar fi costumele din lana groasa  in dungi, sosetele mov raman alternativa indicata. Putem aduce, astfel, culoare in vietile noastre pe tot parcursul anului.

sursa:domnideromania.ro

1001 feluri sa te imbraci


Pledez de fiecare data pentru stil personal. Iar asta vine dupa o suma consistenta de exercitii. Viteza nu-ti permite de fiecare data acest lucru. Din acest motiv, vin astazi si-ti trasez o serie de vectori orientativi care te vor lamuri vizual asupra taberei spre care tinzi dintotdeauna, in ale vestimentatiei clasice masculine.
Pentru ca o imagine chiar valoreaza cat o mie de cuvinte, personaje pasionate de vestimentatia masculina au adunat si au concentrat in serii fotografice stilul clasic masculin, in variile sale manifestari de nuanta. Contemporaneitate.
E important sa cunosti in cele mai mici detalii stilul, prin amanuntele sale vizuale, iar seria de fotografii pe tema data te va ajuta in demersurile tale viitoare.
Interpretarile elegantei contemporane, prin ochii celor care traiesc, iar nu vietuiesc e foarte abil suprinsa in galeria despre personaje si tinute celebre, ale lumii in care traim astazi.
Daca seria de exercitii pe care o indic de fiecare data in conferintele mele e urmata indeaproape, se poate ajunge cu usurinta la, asa cum spun englezii, a man of class. Imaginile vorbesc de la sine.
Intre cei tineri incepe sa prinda, de la o vreme (iar asta nu poate decat sa ma bucure), stilul preppy-chic, stilul universitar american, transbordat prin importul de studenti si dincoace de Ocean, pe batranul continent.
Daca Grease facea furori in veacul sau, cu un John Travolta de zile mari, deschizand o noua era,cocosismele nu au disparut nici pana astazi. Si, cel putin, direct raportat la doza de testosteron din fiecare dintre noi.
Iar daca toate acestea ar fi stiinte, iar cumularea lor ar fi echivalentul filozofiei – stiinta stiintelor, atunci, pe cale de consecinta, inovatia si in acelasi timp indrazneala in domeniul vestimentatiei masculine ar fi noul dandy, cel restilizat in tinutele celor mai indrazneti dintre noi.
Ideea e sa cauti, sa te orientezi, sa incerci sa te autodefinesti vizual. Iar atunci cand reusesti, te rog sa ma anunti. Pana atunci, insa, spre ce tabara te-ai indrepta?

Vrei să trăieşti mult? Fă-ţi prieteni!


Alimentaţie corectă şi multă mişcare? Ştim cu toţii cât de importante sunt pentru sănătate. Însă
cu prieteni prin preajmă, avem şi mai multe şanse să ducem o viaţă lungă şi sănătoasă.
Aceasta nu este doar o ipoteză, ci este concluzia mai multor studii, care avansează chiar ideea că prietenii au un mai mare impact asupra stării noastre de bine decât partenerul de viaţă sau membrii familiei! Aşa că, dacă nu ai prieteni, fă-ţi, iar dacă îi ai, păstrează-i! Iată câteva argumente în acest sens!
Previn infarctul
Oricât de greu de crezut ar părea, oamenii de ştiinţă ne asigură că, prin efectul relaxant pe care îl au asupra noastră, prietenii ne pot feri de infarct. Mai mult, lipsa lor este la fel de nocivă pentru sănătate ca şi fumatul.
Sunt leac antirăceală
Este ştiut că stresul slăbeşte imunitatea organismului. Ei bine, prietenii pot acţiona ca un remediu antistres, sunt de părere cercetătorii americani. Graţie lor, avem un sistem imunitar mai puternic, deci suntem feriţi de răceli.
Ne ţin în viaţă
Persoanele cu mulţi amici trăiesc mai mult, arată un studiu australian care a monitorizat timp de zece ani 1.500 de persoane. În comparaţie cu singuraticii, cei care socializează au cu 22% mai puţine riscuri de a muri prematur. Acest lucru este pus pe seama faptului că prietenii ne pot ajuta să renunţăm mai uşor la vicii precum fumatul şi alcoolul.
Combat depresia
Când trecem prin perioade mai dificile, prietenii sunt cei la care apelăm pentru sprijin moral, iar acest lucru ne ajută să nu cădem în depresie. Prietenii sunt „recomandaţi” mai ales femeilor, care sunt de două ori mai expuse riscului de a face depresie.
Iată cum îţi faci prieteni!
- Implică-te în cât mai multe activităţi! Nu sta închis în casă atunci când eşti invitat undeva. Astfel, ai ocazia de a cunoaşte multe persoane.
- Fii un bun confident! Dacă ştii să îi asculţi pe cei din jur, vei reuşi să îţi faci mai uşor prieteni, printre colegi, de exemplu.
-Socializează! Încearcă să îţi descoperi puncte comune cu persoanele pe care le cunoşti şi arată-te interesat de oamenii cu care vii în contact.
- Fii un bun confident. Învaţă să îţi asculţi întotdeauna prietenii şi fii gata să le oferi sfaturi atunci când au nevoie de ele.
- Nu încerca să îi schimbi.
Nimeni nu are nevoie de un prieten cicălitor, aşa că nu încerca să le „corectezi” micile defecte care nu îţi plac.
- Fii alături de ei în momentele dificile şi oferă-le sprijiin moral.
Oxitocina, hormonul prieteniei
Reprezentantele sexului frumos par să aibă mai multe beneficii de pe urma prieteniei decât bărbaţii. Pentru femei, prietenia are un efect protector, ferindu-le de hipertensiune şi întărindu-le mai mult sistemul imunitar.
Specialiştii americani pun acest fapt pe seama oxitocinei. Prezent la ambele sexe, acest hormon este asociat cu sentimentul de prietenie şi de încredere. Nivelul oxitocinei creşte atunci când femeile relaţionează cu prietenii, acest hormon având asupra lor un efect de relaxare.


sursa:click.ro

Nokia înlocuieşte tonul de apel... cu unul mult mai enervant. Ascultă-l aici!


Nokia Tune
Nokia Tune se transformă
Compania finlandeză Nokia înlocuieşte în sfârşit celebrul ton de apel „Nokia Tune”. Asta este vestea bună. Vestea proastă este că noul ton de apel reuşeşte să fie mai enervant decât cel vechi. 
A sosit vremea modernizării la Nokia. Până vom vedea în sfârşit un smartphone performant, cu un sistem de operare decent, putem să ne bucurăm de noul ton de apel, ales în urma unui concurs internaţional la care au participat peste 2.800 de concurenţi din peste 70 de ţări, care au trimis circa 6.200 de propuneri.

Denumit „Nokia Tune Dubstep Edition”, tonul de apel a fost compus de un italian, Valerio Alessandro Sizzi, care a câştigat şi marele premiu al concursului desfăşurat pe site-ul  nokiatune.audiodraft.com, în valoare de 10.000 de dolari

„Am ales să concep acest ton în cheie dubstep pentru că dacă vrei să oferi pe piaţă produse moderne, chiar şi sound-ul trebuie să fie cât mai modern posibil”
, a explicat italianul, conform adevarul.it.

Bătrânul „Nokia Tune” este o bucată muzicală dintr-un solo de chitară denumit „Gran Vals”, compus de spaniolul Francisco Tárrega, în anul 1902. Vechiul ton de apel va fi scos la pensie anul viitor, când va fi înlocuit de versiunea modernizată. 

Ascultă mai jos noul ton de apel, respectiv vechiul „Nokia Tune”. Ţie care versiune îţi place mai mult?
sursa:click.ro

Aşa îţi protejezi pielea în sezonul friguros


Utilizaţi  balsam  hidratant  pentru pro- tecţia buzelor  împotriva  frigului şi  a vântului
Utilizaţi balsam hidratant pentru protecţia buzelor împotriva frigului şi a vântului
Când temperaturile sunt scăzute, tenul nostru are nevoie de o îngrijire specială. Specialistul Click!, dr. Mircea Tampa, ne spune cum să ne protejăm pielea în sezonul rece.
Evitaţi săpunurile care conţin alcool şi glicerină, deoarece irită şi usucă tenul prea tare.
Folosiţi pentru îngrijirea tenului gras cremele hidratante uşoare, fără ulei care astupă porii.
Aplicaţi măşti hidratante cel puţin o dată pe săptămână.
Nu utilizaţi produse care conţin alcool, întrucât acestea distrug bariera protectoare naturală a pielii şi usucă tenul în mod excesiv.
Consumaţi ceaiuri calde şi, în principiu, multe lichide, deoarece o hidratare potrivită a pielii porneşte din interior.
Nu folosiţi loţiuni tonice pe bază de alcool, deoarece accentuează deshidratarea pielii.
Pentru persoanele care au cicatrici trebuie menţionat că sezonul rece este potrivit pentru peelingul chimic, deoarece această procedură prin care se îndepărtează un strat superficial de piele necesită protejarea de razele soarelui pentru câteva zile.
Mâncaţi fructe bogate în vitamina C!
Adăugând consumul de lichide în cantitate suficientă, o alimentaţie bogată în nutrienţi, vitamine şi oligoelemente în cantităţi potrivite, pielea noastră poate face faţă cu bine frigului.
Fructele şi legumele bogate în vitamina C, precum citricele, broccoli, varza, roşiile sau ardeii, sunt eficiente. Consumaţi-le în fiecare zi!

sursa:click.ro

Ashton Kutcher, îngrijorat pentru scăderea dramatică a ratingului la "Doi bărbaţi şi jumătate"


Ashton Kutcher
Ashton Kutcher
Ghionul pare a se ţine scai de actorul Ashton Kutcher. Nici nu şi-a revenit bine din marele scandal iscat în urma aventurii de-o noapte pe care a avut-o cu blonda sexy, Sara Leal, că acum se află din nou în impas. Ratingul noului sezon al serialului  "Doi bărbaţi şi jumătate", în care Ashton l-a înlocuit  pe fostul actor principal,Charlie Sheen, este într-o dramatică scădere.
Dacă premiera noului sezon a acumulat un uluitor număr de 28.7 milioane de privitori, episodul care a fost difuzat luni seara a avut puţin peste jumătate din privitorii de la debutul serialului.
"Ashton este îngrijorat că cifrele scad de la o săptămâna la alta. Pe de altă parte, anul trecut, când Charlie Sheen era încă în serial, premiera sezonului nu a acumulat decât 16 milioane de privitori" a declarat o sursă apropiată lui Ashton pentru www.radaronline.com

sursa:click.ro

Ce vor femeile de la tine? Pentru barbati!


Esti un tip OK, dar rareori intri in atentia femeilor din jurul tau. Iar atunci cand o faci ajungi direct in zona de prietenie. Te gandesti ca aspectul tau fizic e de vina? Sau poate masina pe care o conduci? Nu. Sunt o groaza de femei frumoase, fotomodele, vedete, de exemplu, care aleg sa-si imparta viata cu barbati mai putin frumosi si mai putin bogati. Secretul sta in cateva elemente esentiale pe care femeile le cauta in orice barbat.

Atitudinea deschide usa
Cum abordezi o femeie? Te duci increzator la ea si-i spui ca diseara mergi in club sau la vreo petrecere si ar fi bine sa te insoteasca? O agasezi cu prezenta ta? Daca da, e clar ca pornesti cu stangul. Nicio femeie nu se vrea dominata de un strain, fortata sau agresata cu o atitudine impunatoare, sacaitoare. In primul rand, femeile nu prea gusta abordarile aparute din senin. Nu o sa ai prea multe sanse sa agati femei onorabile in trafic cu doua claxoane si o bezea. Probabil cele mai mari sanse vor veni prin intermediul anturajului sau al locului de munca. 
Hainele sunt cartea ta de vizita
In functie de stilul tau, vei atrage o femeie cu un stil asemanator. De exemplu, daca ai obiceiul de a te imbraca office, vei atrage o femeie care se imbraca la fel. Cei de la cosmopolitan.com au analizat aceasta ciudatenie, observand si ei ca multe cupluri se imbraca asemanator. Rezultatul? Hainele iti aleg partenera inainte sa o alegi chiar tu! Asadar, daca visezi la o fata eleganta, dar tu te imbraci ca un sportiv iesit de pe pista de alergat, ei bine, rezultatul nu va fi cel dorit. 
Stilul de viata
Daca ai 28 de ani, dar inca lucrezi la un fast-food, ai o mare placere de a sta cu baietii la bere in fata blocului si te bazezi pe mama ta sa-ti calce si sa-ti gateasca... Iata problema. Nicio femeie nu se simte atrasa de un barbat copilaros. Ele cauta protectie si sustinere intr-un barbat, iar aceste activitati nu pot conferi siguranta despre care vorbim. "80% dintre cei care nu reusesc sa-si gaseasca o partenera sunt trecuti de 30 de ani si inca stau cu parintii", spune un profesor de la Universitatea Cambridge, mentionand ca inclusiv el a trecut prin aceasta etapa. 
Felul in care iti exprimi sentimentele
Barbatii sunt de trei feluri, spun cei de la menshealth.com: cei sentimentali, cei duri si cei cu succes la femei. Cei din urma stiu ca unele sentimente trebuie aratate si exploatate si, deci, au mai mult succes la femei. Teoria se numeste "intrarea in legatura cu partea ta feminina". Nu e cazul sa storci lacrimi la fiecare film de dragoste, dar poti sa-ti arati dragalasenia fata de un copil sau un animal adorabil. De cealalta parte, daca o sa etalezi un comportament mereu negativist si competitiv, rabdarea ei se va spulbera rapid.
Expunerea sexualitatii
Un barbat care isi afiseaza dorinta de sex in prea multe contexte tinde sa respinga orice simpatie din partea femeilor. Cei care intorc privirea dupa alte femei pe strada, care au telefonul si listele de Facebook pline de contactele unor fete tinere, dragute, nu fac decat sa lase impresia de donjuani, nu de barbati pe care te poti baza. Daca obisnuiesti sa injuri mereu, sa iti tii pe ecranul telefonului mobil o fata dezbracata sau sa cumperi deseori reviste cu profil erotic... nu are rost sa te mai intrebi de ce fug femeile de tine. E clar ca sexualitatea ta le sperie din cale afara.

sursa:cancan.ro

Ce spun ochii despre sufletul tău


S-a demonstrat ştiinţific. Studiile antropologice arată că pigmentul care oferă culoarea ochilor este foarte sărac în cazul unor tipologii comportamentale şi mai abundent în altele. Iată cum se reflectă acest lucru în cazul tău.

astro
Ochi verzi - lupţi pentru carieră
Ai o minte ascuţită, extrem de inteligentă şi diplomată, reuşeşti să găseşti soluţii unice în orice problemă. Eşti extrem de isteaţă, seducătoare, convingătoare, chiar şireată în relaţiile cu cei din jur când îţi urmăreşti propriul interes. Aspiri spre o carieră impresionantă în domeniul care te pasionează şi eşti capabilă să vii întotdeauna cu idei noi, potrivite, care te ajută să urci în ierarhie. În sentimente eşti nehotărâtă, motiv pentru care te afli într-o permanentă căutare a sufletului pereche.
Ochi albaştri - eşti familistă convinsă
Ai tendinţa de a depinde de alte persoane, dar îţi este destul de greu să-ţi lărgeşti grupul de prieteni. Eşti o fire calmă, caldă, cu un suflet pe care ţi-l dăruieşti în totalitate familiei. Lupta pentru câştigurile financiare, pentru tine, este de fapt o luptă continuă pentru asigurarea unui trai mai bun copiilor şi celor cu care convieţuişeti, nicidecum pentru afirmarea personală. Eşti familistă convinsă, iar profesia o treci pe locul doi.
Ochi negri - vrei bani, dragoste şi faimă cu orice preţ
Ai un caracter foarte puternic. În situaţii limită, eşti în stare să creezi tot felul de scenarii bizare pe care să le pui în practică. În ciuda atitudinii distante şi idealiste, ai şi o părticică de sensibilitate, o slăbiciune pe care reuşeşti să o afişezi mai mult în prezenţa familiei şi a celor dragi sufletului tău. La nevoie, însă, mergi la intimidare, fie şi cu preţul lacrimilor. Şi totuşi, nu-ţi este prea greu să atingi idealul. Eşti capabilă de orice pentru a-i stârni interesul bărbatului vieţii tale, pentru a obţine bani şi faimă.
Ochi căprui - nu poţi spune NU
Eşti foarte prietenoasă, ajutătoare, însetată de studiu şi cunoaştere. Munceşti mult şi priveşti cu compasiune spre cei fără posibilităţi. Te oferi să ajuţi implicându-te în diverse proiecte sociale, faci donaţii atunci când îţi permiţi şi răspunzi afirmativ de fiecare dată când cineva aflat în dificultate îţi solicită sprijinul. Aproape că nu poţi spune NU. Eşti o prietenă onestă, loială, pe care se pot baza toţi cei din preajma ta. Lupţi pentru succesul profesional, în detrimentul celui sentimental.

sursa:cancan.ro

Te-au păcălit ca să le cumperi marfa. Au plătit milioane. Topul produselor mincionoase

Marile companii internaționale nu au ezitat de-a lungul timpului să îşi promoveze produsele atribuindu-le calităţi pe care nu le aveau în realitate. Amenzile ajung la zeci de mii de dolari.


Advertisement







Luna trecută, Rebook a fost obligată să returneze cumpărătorilor 25 de milioane de dolari pe motiv de înşelăciune. În una din campaniile sale publicitare, producătorul de pantofi sport afirma că modelul produs de ei, Easy Tones, are capacitatea de a tonifia musculatura picioarelor şi a feselor. Total neadevărat.

Acesta este cel mai recent exemplu de campanie publicitară în care caracteristicile produselor au fost exagerate, ducând consumatorul în eroare.Time a realizat un clasament cu cele mai importante 14 astfel de cazuri.

Listerine- previne şi tratează răcelile şi inflamaţiile gâtului

Producătorul apei de gură Listerine, Warner-Lambert, a pretins în una din primele sale campanii publicitare, că produsul previne şi tratează răcelile şi inflamaţiile gâtului. Comercializat iniţial pe post de antiseptic, Listerin a început să fie marketat pe post de apă de gură de abia din 1914. Comisia Federală de Comerţ (FTC) a decis în 1976 că Warner-Lambert a dezinformat publicut şi a determinat compania să cheltuiască 10 milioane de dolari într-o campania publicitară cu mesajul : “Contrar celor spuse în reclamele anterioare, Listerine nu ajută la prevenirea răcelilor”.
O situaţie similară s-a întâmplat şi mai recent, de data aceasta producătorul fiind Pfizer. În 2005, Curtea Federală a decis ca Pfizer să retragă reclamele la Listerin în care se pretindea că utilizarea apei de gură are acelaşi efect în prevenirea apariţiei cariilor ca şi folosirea aţei dentare.

Splenda-este făcut din zahăr, aşa că are gust de zahăr

Campania Splenda a lovit greu în principalul său competitor, Merisant Co, producătorul brandului Equal. S-a ajuns astfel la un proces intentat de Merisant pe motiv că reclamele Splenda insinuau faptul că produsul este mult mai sănătos şi natural faţă de alte substitute din zahăr. Ulterior, în 2007, cele două părţi au ajuns la un consens cu privire la slogan-”Este făcut din zahăr. Are gust de zahăr. Dar nu este zahăr”. Splenda este fabricat din sucroză.

Dr. Clark’s Zapper-omoară paraziţii din corp cu electricitate şi este eficient în tratarea bolilor precum cancerul şi SIDA.

Gadgeturile comercializate de două companii-una din Elveţia şi alta din SUA- s-au demonstrat a fi total inutile bolnavilor, motiv pentru care Comisia federală de Comerţ a decis că cele două societăţi trebuie să plătească daune materiale cetăţenilor păcăliţi, ceea ce s-a şi întâmplat în 2004.

Airborne- bomba miraculoasă împotriva răceli

Suplimentul alimentar pe bază de plante, marketat ca o metodă sigură şi miraculoasă de a scăpa de răceală, s-a dovedit a fi o mare păcăleală. Testele clinice realizate pentru a observa eficienţa suplimentului nu au fost conduse de către medici. Doi ani mai târziu după ce s-a scos la iveală acest lucru, compania producătoare a acceptat să plătească clienţilor 23 de milioane de dolari daune.

Brăţările Q-Ray calmează imediat durerea cauzată de artrită şi alte afecţiuni cronice

După mai mulţi ani de tergiversări, instanţa Americană a reuşit să dea o hotărîre judecătorească definitivă potrivit căreia brăţara Q-Ray nu are niciun efect terapeutic şi să oblige producătorul la plata unei despăgubiri de 87 de milioane de dolari. În acest momentul Comisia Federală de Comerţ este în faza de a-i căuta pe clienţii păcăliţi pentru a le înapoia banii.

Danone Activia-previne răceala şi gripa

Reclamele  la iaurtul Danone care previne răceala au atras atenţia Comisiei Federale de Comerţ. Mai mult, anul trecut compania a trebuit să respecte o hotărâre judecătorească şi a plătit daune în valoare totală de 45 de milioane de dolari.

Cerealele Kellogg- ajută la creşterea imunităţii copiilor şi asigură 25% din cantitatea zilnică de antioxidanţi, nutrienţi şi vitamine necesare

După ce compania producătoare a fost asaltată de critici în timpul epidemiei de gripă H1N1 din 2009, sloganul a fost eliminat de pe cutiile de cereale. În schimb, producătorul şi-a motivat decizia anunţând pe ambalaj că „oamenii de ştiinţă au demonstrat că antioxidanţii ajuta sistemul imunitar, dar având în vedere reacţia publicului, compania a decis să facă aceste schimbări”.

ExtenZe- creşte mărimea penisului, printre alte lucruri

Chiar dacă cei de la ExtenZe au pretins că produsul lor este testat clinic, nu au putut oferi nicio dovadă ştiinţifică. Astfel, în 2010, compania a trebuit să plătească consumatorilor nemulţumiţi, care au apelat în grup la instanţă, 6 milioane de dolari.

Medicamentele din plante Lydia Pinkham’s- vindecă toate bolile femeieşti, inclusiv durerile menstruale

Cu ocazia unei certe între moştenitorii Lydiei Pinkham, din 1936, care îşi revendicau averea acesteia, „Time”, care a scris despre acest subiect, a descoperit faptul că singurul ingredient tonifiant din amestecul miraculos era alcoolul. Ulterior, Administraţia Alimentelor şi Medicamentelor din SUA a obligat producătorul să schimbe formula.

Leacul miraculos al doctorului Koch-poate vindeca toate bolile, inclusiv tuberculoza şi cancerul

După cum spunea Koch, medicamentul avea la bază o substanţă denumită acid glioxilic, substanţă ce s-a dovedit ulterior a fi simplă apă distilată. Comisia Federală de Comerţ l-a urmărit îndeaproape pe Koch mai mulţi ani, dar nu l-au trimis în judecată niciodată.

Nivea My Silhouette-reduce semnificativ mărimea corpului

După un avertisment din partea FTC care spunea că producătorul Nivea nu poate demonstra veridicitatea afirmaţiilor sale referitoare la crema My Silhouette, Nivea a decis să-şi retragă reclamele la produsul care era în realitate doar o combinaţie între anason şi ceai alb. Nota de plată a celor de la Nivea a fost de 900.000 de dolari.

Aspiratorul Oreck Halo şi purificatorul ProShield-produsul reduce riscul de a răci prin eliminarea tuturor germenilor şi alergenilor comuni

Orek a renunţat la campania sa după ce FTC a amendat compania cu 750.000 de dolari, pe motiv că compania nu are competenţa necesară şi nici nu a oferit instanţei dovezi ştiinţifice serioase care să le susţină afirmaţiile.

Purificatorul de apă Norelco-face apa de la robinet curată sau mai curată

În 1988, un judecător a descoperit că Noreco şi-a vândut purificatoarele, ştiind că aparatul contamina apa cu o substanţă chimică, posibil periculoasă. Filtrul era făcut din ciment, care conţine o substanţă ce se presupune că poate cauza cancerul. Companiei i s-a interzis să mai denatureze informaţiile.


sursa:money.ro