Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 10 septembrie 2011

Snoop Dogg se vrea CEO al Yahoo!

Snoop Dogg se vrea CEO al Yahoo!Rapperul a anuntat ca vrea sa devina noul CEO al Yahoo!, in conditiile in care fostul CEO, Carol Bartz, a fost, recent, concediata.
Snoop Dogg, in varsta de 39 de ani, a scris pe contul sau de Twitter ca: "Voi prelua conducerea Yahoo. Este nevoie de niste continut de tip Snoop Dogg. Am spus destul".

Dupa mesajul postat de Snoop Dogg, pe Twitter a aparut un alt mesaj, de pe un cont despre care se crede ca ar apartine lui Tim Morse, seful pe operatiuni financiare, care a preluat temporar functia de director general al Yahoo!, scrie contactmusic.com.

"Ha ha, Snoop Dog, imi pare rau, pozitia (de CEO, n.r.) este deja ocupata. Imi place sa ascult muzica ta", ar fi spus Morse.

Cantaretul nu s-a lasat intimidat si a rapuns imediat ca "vrea o sedinta". "Numele meu a contribuit deja la cresterea actiunilor Yahoo, ma auzi! E timpul pentru o sedinta".

  • Directorul general al Yahoo, Carol Bartz, a fost concediata prin telefon de presedintele consiliului de administratie al companiei, Roy Bostock, dupa un mandat de doi ani si jumatate marcat de stagnarea actiunilor si de distantarea de partenerul din China, Alibaba.


sursa:9am.ro


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu