Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 31 august 2011

Mircea Badea despre Borcea şi Becali: «Săracilor!» - VIDEO

Mircea Badea
Mircea Badea şi-a exprimat nemulţumirea faţă de faptul că media din România a promovat 
incredibil de mult nunta lui Borcea.
Realizatorul emisiunii "În gura presei" a explicat că nu vede sensul acordării unei importnaţe atât de mari, acestui eveniment. 

"Nu aveai unde să te ascunzi de nunta lui Borcea. Cine este Borcea? A înţeles cineva cine e? În mintea mea era unul dintre subacţionarii ai unei echipe submediocre din Europa. Părerea mea este că nici Borcică nici Becali nu sunt atât de bogaţi pe cât vor să pară. Săracilor!" a spus Mircea Badea. 

"Nu mai pot cu Borcea! Nu am avut unde să mă ascund tot weekend-ul. Nici pe jumătate nu este vina Borciului. Am închis televizorul. Cine este Borcea? Eu dacă mai aud pe unu' că o arde cu jurnalismul, îi pun masa în cap. În România nu mai există nimic decât cocălăreală şi manelism." a declarat Badea, nervos, în cadrul emisiunii "În gura presei".


http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=d1QQTVHaPuI


sursa:click.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu