Totalul afișărilor de pagină

joi, 15 septembrie 2011

Andreea Mantea: "Ce mă enervează cel mai mult la un bărbat este minicuna"


Andreea Maneta nu suportă bărbaţii mincinoşi. Bruneta spune acest lucru sus şi tare într-un interviu acordat unui site de mondenităţi.
Întrebată de site-ul showbiz-ro ce o enervează cel mai mult la un bărbat, frumoasa brunetă a răspuns sec: "Minciuna".
Vedeta Kanal D a recunoscut că este implicată într-o relaţie şi a mărturisit că dacă Liviu Vîrciu nu i-ar fi amic, ar încerca să ale care este acel ceva, care face fetele să roiască în jurul lui. "Pe Liviu il cunosc, suntem prieteni. Dacă nu l-aş cunoaşte, aş fi încercat să văd care este "mierea" ce atrage toate fetele lângă el. Dar îl cunosc, îmi este prieten şi nu se pune problema de nicio relaţie", a declarat fosta vecină a emisiunii "Neaţa".
Mantea a făcut şi profilul bărbatului care sigur ar cuceri-o: "Îmi place ca bărbatul de lângă mine să aibă un caracter puternic, să îl aibă pe "vino-ncoace", să aibă tot timpul la el simţul umorului, să mă iubească, să mă respecte şi să îmi fie alături. Să ştiu că mă pot baza pe el în orice situaţie", a mai spus Andreea.


sursa:Libertatea.ro 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu