Totalul afișărilor de pagină

joi, 15 septembrie 2011

Charlie Sheen: «Sunt absolut treaz de ceva vreme»! Îl credeţi?

Charlie Sheen
Actorul, care şi-a aniversat împlinirea celor 46 de ani pe 3 septembrie, a stat ferit de presă în 
ultimele luni.
O astfel de perioadă a fost binevenită, mai ales dupa scandalurile în care a fost implicată vedeta - distrugerea unei camere de hotel, dependenţa de alcool şi droguri sau concedierea de la serialul «Two and a Half Men».
Într-un interviu acordat în cadrul emisiunii «The Today Show», Sheen spune că starea lui emoţională este mult mai calmă.
«Nu prea ştiu ce s-a întâmplat cu mine. A fost un moment de ăla în care planetele s-au aliniat perfect sau imperfect. Am spus nişte lucruri care s-au răspândit la nivel global, iar apoi nu am mai putut să sting focul. Nu ştiam ce o să se întâmple de la un moment la altul», a spus vedeta.
Oricum, el nu regretă nimic - bine, poate doar puţine lucruri, informeazăusmagazine.com.
«Dacă mă uit în urmă, nu cred că aş vrea să schimb ceva, deşi au fost şi unele părţi de care nu sunt chiar mândru», a mai spus Charlie.
Mai mult, Sheen mărturiseşte că începe să devină un familist şi că se înţelege foarte bine cu fostele sale neveste.
«Îmi văd copiii mult mai des şi mă înţeleg bine cu Denise şi Brooke. Cred că viaţa este despre aceste momente de linişte. Nu e vorba despre carieră sau vreo mare petrecere sau premiu, este despre zâmbetul copiilor tăi, ştii?», concluzionează actorul.

sursa:click.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu