Totalul afișărilor de pagină

joi, 15 septembrie 2011

Unui african de 43 de ani i-au crescut sâni de femeie! VEZI AICI de ce


Un bărbat din Tanzania, căruia i s-au prescrie mai multe medicamente anti - SIDA, a constatat că au început să îi crească sânii.

barbat
Joseph Mkanda, în vârstă de 43 de ani, este una dintre victimele HIV/SIDA, iar medicii îi administrează un cocktail de medicamente menite a-i prelungi viaţa. Numai că acestea au efecte adverse, provocând dereglări hormonale grave, ceea ce a dus la situaţia în care omul a dobândit sâni de femeie.

"Îmi este ruşine să ies din casă, pentru că mi-au crescut sâni de femeie. Mi-e teamă că lumea îşi va bate joc de mine. Am fost la medicul din satul meu, iar acesta mi-a spus că acest fenomen este normal în cazul celor care suferă de SIDA şi care iau medicamente ani la rând. Nu ştiu ce să fac şi cui să mă mai adresez", a declarat Joseph pentru presa britanică.

sursa:cancan.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu