Totalul afișărilor de pagină

vineri, 4 noiembrie 2011

Razboiul de un secol: Coca-Cola vs. Pepsi. Cum au evoluat cele doua marci, in lupta pentru suprematie GALERIE FOTO


Rivalitatea dintre Coca-Cola si Pepsi este legendara, cele doua marci de bauturi racoritoare luptandu-se pentru suprematie pe piata de mai bine de un secol. Si nu intotdeauna pe dezvoltarea produselor. De cateva ori, lucrurile au ajuns atat de departe, incat au avut ecou in strategia de marketing.


 Razboiul de un secol: Coca-Cola vs. Pepsi. Cum au evoluat cele doua marci, in lupta pentru suprematie GALERIE FOTO
Ultimul exemplu de acest gen este cel in carePepsi a “imprumutat” in reclamele sale simbolurile companiei concurente, si anume ursii polari si Mos Craciun.
 
O alta batalie pe care cele doua companii o dau este in spatiul virtual, pe retelele de socializare.
 
Business Insider, care citeaza blogul CnnTees, prezinta istoria in imagini a razboiului dintre cele doua companii.
 
Vezi mai jos galeria foto.

Sursa foto: CnnTees


Coca-Cola conduce in piata, cu 42% (spre deosebire de Pepsi, cu 31%), dar afacerile multiple ale Pepsi ii aduc mai multi bani – 57,8 miliarde de dolari anual (comparativ cu 35,2% in cazul Coca-Cola).Pepsi-Cola a fost creata 13 ani mai tarziu, de farmacistul Caleb Bradham.
 Desi Pepsi are mai multi angajati, Coca-Cola are mai multi fani pe retelele de socializare.Ambele branduri au facut numeroase schimbari in ceea ce priveste imaginea si logo-ul de-a lungul anilor.Povestea a inceput in 1886, cand John S. Pemberton a inventat o reteta originala pentru Coca-Cola.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu