O noua retea de socializare vrea sa bata Facebook, Twitter si Google+. Si nu oricum. Se promoveaza drept site-ul anti-Facebook si promite utilizatorilor ca nu le va vinde datele confidentiale unor publicitari, scrie Huffington Post.
Site-ul se adreseaza celor care vor sa tina legatura cu prietenii pe internet, insa, nu vor ca datele personale sa fie vandute unor companii de publicitate. De la lansarea pe 25 octombrie, reteaua Unthink are peste 100.000 de membri.
Chiar daca site-ul promovat este unul anti-Facebook, reteaua imprumuta din caracteristicile acesteia si din cele ale Twitter. CEO-ul Unthink si fondatoarea companiei, Natasha Dedis, spune ca principalul avantaj este faptul ca utilizarii detin controlul si pot decide ce informatii sunt facute publice si care nu.
CEO-ul Unthink nu este antreprenorul tipic din sectorul IT. Crescuta in SUA si in Grecia, ea a preluat afacerile tatalui la 17 ani si la 21 punea bazele primei sale companii. Pentru ca nu era de acord cu politicile de confidentialitate ale Facebook, ea a decis sa creeze o retea mai sigura atunci cand fiul ei in varsta de 12 ani a vrut sa isi faca un cont in reteaua lui Mark Zuckerberg. Asa ca a investit aproape 2,5 milioane de euro in una noua.
In locul reclamelor, ea ii lasa pe utilizatori sa aleaga un brand sponsor, a carui reclama va fi afisata pe pagina clientilor, pretul pe care acestia trebuie sa il plateasca pentru a-si sustine profilul. In plus, utilizatorii pot alege ce informatii sunt publice si care nu sunt.
In schimb, site-ul nu iti permite sa iti creezi propria casuta de e-mail
In schimb, site-ul nu iti permite sa iti creezi propria casuta de e-mail
sursa:incont.ro
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu