Totalul afișărilor de pagină

duminică, 4 septembrie 2011

Cătălin Botezatu: "Când vine vorba de sex am depăşit anumite limite! Îmi plac fiarele şi felinele, însa doar cele peste 18 ani"

Designerul mărturiseşte că a depăşit anumite limite în materie de sex, dar spune că nu s-ar culca niciodată cu o minoră.

"Atunci cand iubesc nu mai tin cont de nimic. Nu mai exista orgolii sau principii... Imi place sa seduc si sa fiu sedus. In momentul de fata spun te iubesc carierei mele si femeilor pasagere din viata mea, fie ca sunt ele femei de-o noapte, de o saptamana sau de-o luna. Atunci cand vine vorba de sex recunosc ca am depasit anumite limite, insa sunt unele lucruri pe care nu le-as incerca nicodata. Spre exemplu, nu as face niciodata sex cu o minora. Mi se pare total deplasat acest lucru. Au fost fete care au vrut sa ma cucereasca spunand ca au peste 18 ani, dar ele aveau doar 14-15 ani... Imi plac fiarele si felinele, insa doar cele peste 18 ani. Sunt adeptul sexului in trei. Am facut de mai multe ori menage a trois, atunci cand iubita mea si-a dorit sa fie impartita cu alta femeie. Am facut si sex in patru cu mai multe femei si cu mai multi barbati", a declarat Cătălin Botezatu pentru emisiunea "D-Paparazzi", care va fi difuzată în această seara, la Kanal D, de la ora 19:45.





sursa:cancan.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu