Parfumul este o semnătură personală, olfactivă, care lasă în urma ta impresii și
concluzii. Unul din cele mai importante accesorii, mai puternic decât orice factor vizual sau tactil, parfumul te poate ajuta să îţi spui povestea, să te reinventezi sau să relaţionezi la nivel subtil cu mediul social înconjurător. Iar dacă vorbim despre parfumuri deosebite, atunci ajungem la Histoires de Parfums, parfumerie de nișă, cu o „bibliotecă“ de arome emoţionale, senzuale și care se remarcă prin puterea de transformare a purtătorului.
Linia Histoires de Parfums e deosebită nu numai prin faptul că reprezintă o experienţă în sine, dar și prin conceptul din spatele lor. Cu o gamă de 16 parfumuri, fiecare inspirat de un personaj faimos, un an excepţional sau o esenţă pură care stă la baza parfumeriei. De la Jules Verne până la 1969, anul dedicat erotismului și trecând prin linia de tuberoze, iţi oferă un univers alternativ, al aventurii, nonconformismului sau romantismului.
Aromele dedicate unor personaje excepţionale precum Georges Sand și Colette, scriitoare care au dărâmat bariere și au schimbat mentalităţi sau lui Casanova, un sinonim al voluptăţii, îţi oferă posibilitatea de a crea legături emoţionale și de a te redefini. Un „exemplar” deosebit este 1889, Moulin Rouge, un parfum care te plimbă printre budoare, jartiere de can-can și pudra dansatoarelor care plutește voluptuos și leneș în lumina de cabaret.
În spatele Histoires de Parfums se află Gérald Ghislain, cel care a creat brandul în 2000. Explorator, chef și proprietar de trei restaurante în Paris, acest antreprenor a avut un moment, în copilărie, în care și-a dat seama că modul perfect de a-și exprima emoţiile și visurile este prin parfum.
Ghislain se consideră un povestitor și prin parfumurile sale spune povești care fac oamenii să viseze. Colecţia este gândită ca o bibliotecă și chiar ambalajul este în formă de carte, păstrând ideea de poveste, de jurnal personal. Sursele de inspiraţie vin din călătoriile sale de pe toate continentele: oamenii, arhitectura, clima îi oferă idei pentru un nou parfum, iar „Les Fleurs du Mal“ l-a inspirat pentru trilogia de mirosuri bazate pe tuberoză.
Cel mai nou proiect este „Scent of Departure“ cu cinci parfumuri denumite cu cod de aeroport și dedicate orașelor Istanbul, Frankfurt, Viena, Budapesta și München, care se găsesc în exclusivitate în reţele de magazine de aeroport sau duty-free. Deși la o primă vedere, poate părea o contradicţie între exclusivismul parfumeriei de nișă și distribuţia de aeroport, întreaga linie de la Scent Of Departure este realizată sub umbrela ideii de aeroport: plecări și veniri, despărţiri și regăsiri, sfârșituri și începuturi.
sursa:forbes.ro
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu