Totalul afișărilor de pagină

marți, 6 septembrie 2011

Rowan Atkinson: «Sunt prea bătrân să-l mai joc pe Mr Bean» VIDEO

Rowan Atkinson
Personajul comic este cea mai de succes creaţie a actorului, devenit cunoscut în lumea largă datorită păţaniilor ciudate prin care trece.
Cu toate astea, se pare că Mr Bean nu va mai apărea pe marele ecran pentru noi aventuri, 
informează dailymail.co.uk.
Atkinson, 56 de ani, consideră că este prea bătrân pentru a interpreta personajul haios.
«Am sentimentul că nu voi mai interpreta niciodată acest rol. Niciodată să nu spui niciodată, dar cred că sunt prea bătrân pentru asta. Mereu mi-a plăcut Mr Bean ca desen animat, pentru că nu îmbătrâneşte niciodată.
Mereu l-am văzut lipsit de vârstă şi timp, iar eu în niciun caz nu sunt aşa. Pe măsură ce îmbătrânesc, mă simt mai puţin calificat să-l joc», explică Rowan.
sursa:click.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu