Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 3 septembrie 2011

Layering de toamnă


Pe lângă culoare, accesorii şi mici artificii de stil, un bărbat bine îmbrăcat, cunoaşte conceptul de layering. Layering-ul este unul dintre cele mai sofisticate concepte din modăşi stil. Paradoxal, o dată înţeles devine simplu şi foarte practic pentru mai multe ocazii (şcoală, ieşit în oraş, muncă).
O scurtă recapitulare: – layer reprezintă purtarea hainelor în straturi;
-layering-ul îţi oferă confortul pe perioada unei vremi instabile.
-cheia stăpânirii layering-ului primăvara sau toamna este purtatul de haine subţiri sau groase în funcție de temperatură.
-lasă-ţi imaginaţia să curgă încercând orice combinaţie posibilă pentru un layering cu stil.
Despre prima ţinuta, pot spune că este una cu bun gust din punct de vedere cromatic. Mi-a plăcut cravata galbenă care te va face remarcat în orice situaţie mai adaugă o vestă herringbone, o jachetă din denim, o haină peste şi dacă ai buzunare la piept, te poţi folosi de o bandană vintage ca şi-n cazul de faţă.
Următoarea ţinută, mă face să fiu invidios de tipul de mai jos. Caut de ceva vreme o vestă matlasată, dar fară succes. Vesta matlasată mi se pare una dintre cele mai importante elemente deoarece poate fi purtată atât sub sacou cât şi peste.
2
Îmi place că s-au folosit nuanţe cât mai apropiate din aceaşi familie de culoare cum ar trenciul, cardiganul, cureaua, pantalonii şi de ce  nu şi accesoriile.
3
Deşi nu sunt de acord cu această combinaţie de pantaloni eleganţi şi jachetă din denim, cea de jos este una reuşită care este pusă în valoare şi de nuanţa puloverului.
4
Cea mai bună varianţă de a scoate layeringul în evidenţă, este de a rula mânecile elementelor pe care le porţi.
5
Aceasta este una dintre ţinutele mele preferate. Având în vedere că este o bună coordonare a culorilor şi a elementelor elegante, m-ar prinde bine. Îmi plac detaliile şi contrastele.
6
Chiar dacă nu-mi place “Doru & Gigi” au şi o combinaţie reuşită. Dacă nu ştiţi de unde să vă cumpăraţi tricouri funny, întrebaţi de ei.
7
Este o ţinută care poate fi purtată de oricine. Puloverul Fair Isle, va face totul în locul tău.
8
Un layering mai simplu, dar foarte bine asortat.
9
sursa foto: Tumblr


sursa:stilmasculin.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu