Chiar daca firma pe care o conduci este pe primul loc in domeniu, acest lucru nu inseamna ca trebuie sa opresti investitiile in inovatie. Pentru a-ti mentine pozitia trebuie sa te reinventezi si sa inovezi, scriu cei de la Business Insider, care au facut un top al evolutiei logo-urilor unor companii precum Ford sau Coca-Cola.
Coca-Cola, bautura creata de farmacistul american John Smith Pemberton, a ajuns, de-a lungul anilor, sa fie cel mai cunoscut cuvant din lume dupa "ok". In plus, cei de la Le Figaro scriu ca 90% dintre consumatori recunosc sticla cu ochii inchisi.
Povestea Coca-Cola incepe in 1916 cand firma a vrut sa creeze o sticla diferita de cea a bauturilor de pe piata. Asa ca sticla obisnuita din sticla a imprumat cateva linii mai feminine.
In ianuarie anul acesta, Starbucks si-a schimbat logo-ul pentru a vinde bere si vin. Cel mai mare lant de cafenele la nivel mondial, si-a lansat un nou logo, noua varianta nemaiincluzand cuvintele "Starbucks" si "coffee". Noua imagine a marcii este reprezentata doar de sirena cu doua cozi, prezenta si in trecut.
Din 1903 si pana acum, logo-ul Ford a trecut prin mai multe schimbari, insa, singura constanta din ultimii ani a fost culoarea albastra a marcii.
In 1975 Bill Gates si prietenul sau Paul Allen au pus bazele companiei americane si si-au numit parteneriatul Micro-Soft, lucru ce explica primul logo al companiei. In timp, s-a renuntat la cratima, cele doua cuvinte devenind unul singur.
Colorat, inovativ si de neuitat, logo-ul vechi Apple a fost inlocuit acum de un mar argintiu.
sursa:incont.ro
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu