Totalul afișărilor de pagină

luni, 12 septembrie 2011

Video | Miss Universe îşi alege regina în această seară. Ce șanse are românca noastră?


Reprezentanta României la concursul Miss Universe, slătineanca Larisa Popa (24 de ani), este pe ultima sută de metri în cursa pentru mult râvnita coroană a frumuseții. Finala competiției, aflată la cea de-a 60-a ediţie, se va desfăşura la Sao Paulo în această seară, începe la ora 21.00 (3.00, ora României) şi va fi transmis de posturile NBC şi Telemundo. La finală vor participa concurente din peste 80 de ţări din toată lumea.


Pentru prima dată în istorie, publicul poate alege o finalistă, ce de-a 16-a, acordând note de la 1 la 10 candidatei favorite, pe site-ul www.MissUniverse.com. Liniile de votare sunt deschise în țările participante la concurs, pâna la data de 12 septembrie 2011, ora 1.00 - AM (ora României).
"Vreau să depăşesc performanţa obţinută de reprezentanta României în 1930, Mariana Mirică (n.r. clasată pe locul trei la această competiţie) şi să aduc în ţară prima coroană de Miss", spune Larisa. "Nu plec ca să-mi fie frică de o altă concurentă (...) "Mizez în continuare pe naturalețe, charm și spontaneitate. Iar până acum am primit aprecieri atât din partea organizatorilor, cât și din partea fanilor Miss Universe. Urați-mi succes și nu uitați să mă votați pe www.MissUniverse.com!", a mai spus Larisa Popa, aflată în cantonamentul Miss Universe 2011 din Sao Paulo, Brazilia.





sursa:Libertatea.ro 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu