Totalul afișărilor de pagină

duminică, 16 octombrie 2011

Johnny Depp şi-a dat foc la faţă în copilărie

Johnny Depp şi-a dat foc, din greşeală, la faţă şi păr, în copilărie, în timp ce se juca cu o torţă şi cu benzină, şi a fost salvat de un prieten, a mărturisit actorul la o conferinţă de presă de promovare a celui mai nou film al său, "The Rum Diary".

Johnny Depp şi-a dat foc la faţă în copilărie (Imagine: Mediafax Foto/AFP)

Actorul de 48 de ani joacă rolul jurnalistului Paul Kemp, în "The Rum Diary". El a mărturisit că scena din film în care pune alcool în gură şi îl aprinde nu îi este străină. Actorul a spus că, în copilărie, a încercat să facă acelaşi lucru, relatează contactmusic.com.
"M-am jucat puţin cu focul când eram mic. Am luat puţină benzină în gură şi am scuipat-o spre o torţă, dar mi-a luat foc capul", a spus Depp. "E ciudat când iei foc. Prima reacţie este panica şi atunci pur şi simplu vrei să fugi... cea mai proastă idee, de fapt. În momentul acela, un prieten pe nume Bones a venit şi a stins focul de pe faţa mea. Mi-a salvat viaţa", şi-a amintit actorul.
În ciuda amintirii traumatizante din copilărie, Depp a fost fericit să repete experieţa şi a făcut singur cascadoria, în film. "Am fost foarte fericit că pot să scuip foc", a spus Johnny Depp jurnaliştilor, sugerând că ar putea să repete cascadoria şi în faţa lor, dacă doresc.
"The Rum Diary", în regia lui Bruce Robinson, are la bază romanul autobiografic scris de Hunter S. Thompson şi va avea premiera în Statele Unite pe 28 octombrie.

sursa:mediafax.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu