Totalul afișărilor de pagină

marți, 30 august 2011

Cum să fii în formă la 44 de ani! Ce mănâncă Botezatu ca să se menţină


Cătălin Botezatu are un program mai mult decât obositor. În fiecare zi apar urgenţe, clientele de la atelier sunt multe, emisiunile TV stresante. Cum ar putea să reziste fără o alimentaţie potrivită?

sursa foto: adpm.ro
sursa foto: adpm.ro
"Micul dejun este cel mai important, ador micul dejun şi mănânc din toate. Îmi place să mă trezesc mai devreme ca să iau un mic dejun prelungit, cu prietenii, să vorbim, să stabilim ce urmează să facem peste zi. Prânzul poate fi mai frugal, un grătar cu salată şi apă plată. Cina este altceva, deşi nu mănânc foarte mult, îmi place un decor select, să ascult muzică într-un loc frumos, unde pot admira candelabre, oglinzi, decoraţiuni. Seara îmi plac fructele de mare, sushi, salate. Îmi place foarte mult să le asociez cu şampanie", a explicat Botezatu pentru revista "Ce se întâmplă, doctore?".
Cătălin se poate lăuda şi cu un corp de invidiat pentru un bărbat care a trecut de 40 de ani. Totul se explică însă şi prin faptul că e mereu activ şi face sport.
"Când eram copil aveam program de sport, am făcut atletism, înot, multe, multe trasee montane şi, în plus, mă jucam foarte mult, aşa cum ar trebui să se joace şi azi copiii, să se urce in copaci, să alerge după minge. Azi fac mai mult sport decât atunci cand eram copil, nimic nu se compară însă cu bagajele pe care le organizez săptămânal şi chiar mai des", spune Bote.

sursa:cancan.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu