Totalul afișărilor de pagină

luni, 29 august 2011

Editorial Cristian Tudor Popescu despre "nunta penală a lui Borcea" şi poporul telespectator

Când dădeam cu ochii de Ceauşescu la televizor hârâindu-ne că ne e bine, că suntem fericiţi în cea mai bună dintre Româniile posibile, iar dacă nu suntem, să-l ascultăm pe el în fiecare zi şi vom fi, mă cuprindea o ură rece, ucigaşă, l-aş fi omorât cu mâna mea, fără să-mi pese că mor şi eu.


Acum văd la televizor nunta penală a lui Borcea, transmisă ore-n şir din elicopter. Mesajul e acelaşi: în ţara asta, fac ce vreau, cât şi cum vreau şi n-aveţi ce să-mi faceţi. Sunteţi săraci, hăituiţi de mizerie şi boală - uitaţi-vă la paranghelia mea colosală şi simţiţi-vă bine.
Parcă aş simţi şi eu ceva, legat de ceară şi cristoşi. De ce nu schimbi canalul, o să-mi spuneţi. Păi, pentru că "evenimentul" rămâne pe televiziunile, cică, "de ştiri", Realitatea şi Antena 3, nu pot să-l şterg eu cu telecomanda, aşa cum l-aş fi omorât pe Ceauşescu.
Citeşte continuarea materialului pe www.gandul.info.

sursa:mediafax.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu