Totalul afișărilor de pagină

luni, 29 august 2011

Lui Bote nu îi place cum s-au îmbrăcat mirii şi invitaţii de la nunta lui Borcea: "Rochia de mireasă a fost de nota 6

447478 bote
459460 borcea

Cătălin Botezatu este un prieten apropiat al lui Cristi Borcea care nu l-a menajat pe acţionarul lui Dinamo în ceea ce priveşte vestimentaţia lui la "nunta campionilor".


Bote nu are o părere foarte bună despre rochia miresei şi nici despre costumul alb al lui Borcea. Creatorul de modă crede că atât costumul de mire, cât şi cel de naş ar fi trebuit să fie de altă culoare şi îi felicită atât pe Borcea cât şi pe Becali că, pe parcursul petrecerii, şi-au schimbat hainele.
video:

http://www.cancan.ro/showbiz/showbiz-intern/bote-a-desfiintat-o-pe-doamna-borcea-nu-i-a-placut-deloc-rochia-ei-181025.html
"Eu aş fi văzut-o pe Alina într-o altfel de rochie. Îi dau nota 6 pentru ţinută, dar ea a arătat bine pentru că e foarte frumoasă. Îmi pare rău că nu am fost la nuntă, dar am filmat non stop. Nu se potrivea costumul alb de mire, dar mă bucur că a schimbat costumul cu unul negru". a spus Cătălin Botezatu, la "Acces Direct".







sursa:cancan.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu