Totalul afișărilor de pagină

duminică, 11 septembrie 2011

Corina Caragea ar ieşi la o cafea cu un singur fotbalist

Corina Caragea
 fost curtată în trecut de mai mulţi fotbalişti din prima diviziei de la noi, dar i-a refuzat. Crede 
că fotbaliştii nu sunt genul ei. Totuşi, ar servi o cafeluţă cu un singur fotbalist.
Întrebată în interviul oferit celor de la showbiz.ro cu ce fotbalist ar accepta să iasă la o cafea, Corina a surprins cât de cât. Nu e vorba nici de Messi, nici de Ronaldo. Are totuşi gusturi bune. „Kaka de la Real Madrid."
Cu toate că-i place de brazilianul de la Real Madrid, Corina e înnebunită după oraşul rival al celor din capitala Spaniei, Barcelona.
„M-a atras dintotdeauna, este ca prima dragoste. A fost primul oraş străin în care am ajuns, poate de aceea mi-a rămas în suflet. Mă întorc de fiecare dată acolo şi parcă o descopăr altfel. Mereu găsesc ceva nou, este locul care mă relaxează şi mă regăsesc între oamenii de acolo.”


sursa:click.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu