Totalul afișărilor de pagină

duminică, 11 septembrie 2011

Cu 20 de ani în urmă, maneliştii de top de azi îşi duceau traiul de pe o zi pe alta


Conduc maşini de lux, au vile uriaşe, însă sufletul lor a rămas la perioada copilăriei, chiar dacă pe vremea aceea abia îşi duceau traiul de pe o zi pe alta.
  • Dan Bursuc (stânga), Adi
Minune (mijloc) şi Vali Vijelie
sunt prieteni încă de la
începutul carierei lor
E vorba despre cei mai tari manelişti, care azi câştigă într-o seară cât un om obişnuit într-un an. Cei care-i invidiază ar trebui însă să ştie că şi ei au suferit mult până să ajungă aici.

Bursuc n-avea bani de costum

Azi e cunoscut drept unul dintre cei mai eleganţi manelişti, însă în tinereţe, pentru că nu avea bani să-şi cumpere haine de scenă, cânta în tricou. Pe la 15 ani, Dan Bursuc (41 de ani) a reuşit să-şi ia primul costum.
“L-am luat cu două numere mai mare, să-mi fie bun mai mult timp, fiindcă eram în creştere. La fel şi pantofii”, ne-a povestit manelistul, care îşi aminteşte cu drag de nebuniile pe care le făcea în acea perioadă.
Azi, Bursuc colecţionează brichete scumpe
“Tăiam câte o minge şi băgam în ea o piatră cubică. O lăsam pe uliţă şi întotdeauna se găsea câte un trecător care să fie tentat să lovească mingea cu piciorul. Era «sportul» nostru preferat de alungat monotonia”, ne-a mai spus impresarul maneliştilor, care azi are cu totul alte “jucării”: colecţionează brichete, unele dintre ele din aur, în valoare de mii de euro.

Minune mergea la furat de pepeni cu bicicleta

Pasiunea lui Adrian Minune (36 de ani) pentru maşini (are un Ferrari de 160.000 de euro şi un Audi de 100.000) se trage din copilărie, când mergea la concerte cu o bicicletă.
Adrian Minune conduce numai maşini scumpe
“Odată am vrut să fur pepeni pentru familia mea. I-am luat şi i-am îndesat într-un sac, pe care l-am legat de bicicletă. Dumnezeu m-a văzut, am căzut de pe bicicletă rău, m-am julit tot şi am spart toţi pepenii. Nu ajungeam la şa, mă strecuram sub cadru şi pedalatul balansa bicicleta. A doua zi am cântat la o nuntă plin de vânătăi”, a povestit Adrian.

Vali Vijelie, de la dat cu sapa la vilă cu etaj

Crescut de bunici, într-un sat giurgiuvean, Vali Vijelie (41 de ani) ştie ce înseamnă să dai cu sapa, să munceşti pământul.
El a încercat o grămadă de slujbe, cea mai grea, într-o vacanţă când era elev de şcoală primară, la o fermă.
“Mi-aduc aminte cum fugeam acasă cu tricoul plin cu mere ori caise”, povesteşte Vijelie. Azi, manelistul şi-a ridicat un adevărat palat în Bucureşti, unde locuieşte cu familia.
Acesta e palatul în care locuieşte acum Vijelie

Salam abia îşi putea căra acordeonul

Florin Salam (32 de ani) a copilărit într-un cartier mărginaş al Bucureştiului (Apărătorii Patriei) şi a fost un băiat plăpând, însă cu ambiţii mari în ceea ce priveşte cariera muzicală.
“La 10 ani am primit o povară grea de la tatăl meu - e vorba de acordeonul lui. Abia puteam să-l oein, darămite să-l car. Mă ajutau părinţii să-l iau după mine, ei mă însooeeau la cântări de tot felul, mai ales după ce tata s-a lăsat de muzică”, îşi aminteşte Salam.
Vocea sa avea însă să-l transforme într-unul dintre cei mai bogaţi manelişti din România, dovadă fiind şi autoturismul său Audi R8 de 120.000 de euro.

Lui Guţă îi e dor să ia masa printre şine

Nicolae Guţă (43 de ani), cel mai nonconformist dintre maneliştii români, care a apărut, la un moment dat, chiar şi în costum de rocker, a lucrat, în tinereţe, la Regia Apelor şi la CFR.
“De felul meu sunt un tip modest. Pot să iau masa şi la restaurant, dar şi pe capota maşinii. Nu pot să uit însă vremurile în care mâncam cu colegii pe şinele de tren. Fiecare venea cu ce avea pe acasă. Masa aia avea un gust incredibil şi nici la cele mai sofisticate restaurante n-am regăsit plăcerea de a mânca pe ziare. Mi-e dor de perioada aceea”, ne-a mărturisit Nicolae Guţă.
Nicolae Guţă e nonconformist, ca o vedetă rock

SUPEROFERTĂ!



sursa:Libertatea.ro 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu