Totalul afișărilor de pagină

duminică, 11 septembrie 2011

Mihai Bendeac: "Sunt un bărbat plin de defecte, uneori trăiesc precum un playboy, înconjurându-mă de băutură, ţigări şi mult sex"


Mihai Bendeac se autocaracterizează într-un mesaj postat pe pagina sa de Facebook. Actorul este foarte sincer cu cititorii săi, cărora le dezvăluie aspecte ale personalităţii sale.

bendeac
"Sunt suma unor paradoxuri teribile dar, pentru multi, o paradigma. Sunt un barbat plin de defecte. Ma zbat ca o frunza batuta de vant intre notiunea de genial si cea de stupiditate. Idealul meu absolut in viata e legat de profesional, nu de sentimental. Ma indragostesc, sunt patimas dar, in acelasi timp, un las. Fug de sentimente fiindca fug de mine insumi. Nu sunt patriot dar plang ca o carpa la fiecare concurs de gimnastica sau meci de handbal. Urasc politicienii dar, uneori, ii inteleg. Sunt vanitos din cale-afara, orgolios, mandru. Ma aprind repede, ma enervez si nu sunt usor de suportat. Cu toate astea nu tin nasul pe sus in fata unui fan. Sunt depresiv. Uneori traiesc precum un playboy, inconjurandu-ma de bautura, tigari si mult sex. Alteori traiesc precum un pustnic. Imi doresc sa fiu cel mai bun la pat insa mi-as dori sa-mi doresc candva sa fiu cel mai bun tata. Sunt mai imperfect decat insasi imperfectiunea. Imi iubesc fratele mai mult decat parintii. Imi place mancarea de urzici si sunt frustrat ca nu gasesc la niciun restaurant",
 scrie Mihai Bendeac pe pagina lui de Facebook.



sursa:cancan.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu