Totalul afișărilor de pagină

duminică, 11 septembrie 2011

Street Cluj – ultima ediţie de vară


Ultima ediţie de street style Cluj de vară,  o pot declara încheiată cu acest articol. Unele idei, se mai pot folosi, dar
 bineînţeles atât cât ne permit temperaturile.
Vreau să încep cu ţinuta lui Cristi. Pentru cei care nu-l cunoaşteţi, l-am fotografiat des la Tiff şi a apărut şi aici. Cristi este un mare un fan al accesoriilor. Un element de nelipsit în ţinutele lui, sunt pălăriile.
Trebuie să recunosc că de la el am preluat purtarea cravatei în locul curelei.
Îmi aduc aminte că au fost comentarii răutăcioase legat despre acest apect când am pus în practică. Mai mult acest mesaj a sunat pentru cei care încearcă lucruri noi pentru că de fiecare dată cineva se va găsi să comenteze.
Nuanţele de pe pălărie, se vor împăca bine aproape cu  orice ţinută.
palaria
Cravata are aceeaşi coloristică ca şi pălăria. Imprimeul este pasley.
cravata
Pantofii se împacă foarte bine cu griul pantalonilor.
pantofii
tinuta
Cred că ştii ce anume mi-a atras atenţia la această ţinută.
tinuta
Mi-au plăcut şi accesoriile.
accesoriile
Următorul bărbatul, a fost prezent la ediţia trecută de Street style Cluj. Dacă îţi mai aduci aminte, el avea acele două brăţări din piele puse pe pălărie. Nu mi-au plăcut trei lucruri din ţinută faptul că poartă  verde cu roşu, acel ghiozdan şi ochelarii pe care personal îi consider că sunt prea mari.
tinuta
bratarile din piele
Pe Ovidiu, l-ai mai văzut în prima ediţie de Street Style Cluj.
tinuta
Pantofii brogue maro merg foarte bine cu pantalonii kaki.
pantofii brogue
O superbă combinaţie dintre pantalonii roşii şi henley-ul marinăresc.
tinuta
O ţinută care mi-a atras instant atenţia. Manşeta cămăşii este asortată la vestă. Bineînţeles, mi-a plăcut şi coloristica.
tinuta
Cotierele arată foarte bine.
cotierele
vestă care îşi merită toţi banii.
vesta
pantofii




sursa:stilmasculin.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu